Bäste vän.

Publicerad 2008-04-26 12:57:09 i Allmänt,

image121

Bild tagen två dagar innan myrna drog.
Saknar dig så otroligt myran.. du förstår inte hur mycket du betyder.
Att vara med dig är underbart,behöver inte tänka på några problem eller
något över huvud taget.. Jag saknar dig bäste vän,kom hem nu!
Det var inte länge sen du åkte,men saknaden av dig gör ont ska du veta.
Jag trodde jag kunde ta dig för givet,men du fann kärleken
och lämnade Sverige. Saknaden svider i mitt hjärta,det gör så ont.
Vill bara att du ska plinga på dörren och ge mig en stor puss!
Jag vill sluta drömma nu och att du ska vara här som vanligt.
Snälla kom hem nu..Snälla Myrna..Jag vill inte längre.
/Din bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi