Lilla P

Publicerad 2008-04-05 12:04:32 i Allmänt,

God morgon! Jag vaknade nyss.

Jag Nicolas Lisa Jonathan och Myrna var på lilla persian som ligger på söder igår, hade jättetrevligt verkligen.
Sedan drog vi till Tim som hade fest hos sig vid medborgarplatsen och det var superkul det med.
Idag ska jag in till stan och träffa Jimmie och köpa ett par skor,det är ju hur underbart väder som helst!

Nu ska jag lägga in en bild på ett par enkla skor jag köpte på Urban Outfitters i förrgår, dom var superbilliga och hur sköna som helst! Jag köpte dem svarta men jag lägger in en bild på dem vita också så ni vet hur dom ser ut :) !


Nu måste jag fixa mig om jag skall hinna,men ni får ha en underbar dag så hörs vi lite senare!
Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2008-04-05 12:14:49

Ha en bra dag! :)

Postat av: Maria

Publicerad 2008-04-05 12:14:58

Heeej! Är allt bra idag?

Postat av: Emelie Dahlberg

Publicerad 2008-04-05 12:44:33

Allt är jättebra med mig idag, hur är det själv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi