ny ... (?)

Publicerad 2008-04-02 22:01:21 i Allmänt,

God kväll!

Har tagit nya bilder med Myrnas kamera och som då kommer visa min nya "klädstil" eller vad man ska säga, jag har alltså insett att man inte behöver vara blond,ha stora bröst och vara pinnsmal för att vara snygg.
Jag kommer från och med nu vara mig själv, klä mig hur fan jag vill och se ut hur jag vill utan att bry mig om vad folk tycker. Jag blir äldre, jag ändrar på mig. Hoppas att ni tycker till det bättre. Vill inte att folk får fördomar om mig,därför gör jag detta.. Hoppas jag lyckas.
Ha en underbar kväll!, bilderna kommer upp imorgon förhoppningsvis.
Kram/em

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-04-02 22:45:13

Bra jobbat tjejen.
Var som du är och var dig själv.
Det unika i att vara sig själv och inte som alla andra som faller för trender osv osv- är det som är bäst.

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-04-03 14:51:32

starkt gjort, efter jag läst det här ska jag också ta intiativet att ändra på mig! Hoppas du lägger in bilder. Vill se!

Postat av: Emelie Dahlberg

Publicerad 2008-04-05 12:20:00

Bilderna kommer upp imorgon kväll,Myrna hade något strul med kameran,men det kommer ! :)
Vad kul att du läser och tar intiativ!Lycka till och fortsätt läs :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-07 13:30:34

Jag tycker inte du ska ändra dig för någon annans skull än dig själv. Även om du ändras med åldern så tycker jag det är konstigt att du ändrar dig för andras skull. Man ska inte ta någons fördomar, om du trivdes med blont hår och stora tuttar så är det ju bra för dig, ingen annan ska bry sig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi