Bilder&sånt

Publicerad 2008-08-27 20:55:09 i Allmänt,

Hej på er mina små snuttisar, det var hundra år sen jag skrev ! :(
Men nu är jag back in buissnes!
Idag var jag hemma från skolan, känner mig lite krasslig..
Imorgon ska jag gå iallafall,för imorgon ska jag och CH träffas&fika! :)
Vi var och fikade igår i gamla stan,han skjutsade mig Borre och Emmy
och så tog vi en latte och pratade en massa,det var sjukt mysigt!
Det har hänt mycket sen jag inte skrivit,har varit sminkmodell
på Make Up Institute två gånger och det har varit sjukt roligt,
ska dit på tisdag och vara hårmodell :)
Nu lägger jag in lite bilder som jag tagit sen jag skrev senast!

  


Här kommer en av modellbilderna :



Ha en underbar kväll , så hörs vi imorgon! Puss på er /E

Kommentarer

Postat av: Yasmin

Publicerad 2008-08-29 12:43:08

guu vilken fin bild gumman

Postat av: komigen !

Publicerad 2008-09-20 11:25:13

emelie kan nte du gå sminkad sådär varje dag istället för att va så hårdsminkad . det är inte snyggt men de va däremot den där sminkningen , den passa dig super. gör dig själv en tjääänst du kan ju va så himla vacker !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi