Den smalaste svarta

Publicerad 2008-12-09 09:56:17 i Allmänt,

God morgon, ska strax till skolan och har gosat med dom små kattungarna lite imorse..
Fick en fråga om det var den gråa som är min, nej det är den smalaste svarta som är min..
Den kom ut och var hälften så stor som dom andra kattungarna..

Så idag, blir det skola.. Sen ska jag till doktorn och få en remiss så att jag kan ta bort
mina halsmandlar eftersom jag alltid blir sjuk genom dom..
Sen får jag se vad jag hittar på..
Jag sitter och funderar på om det är imorgon vi skall fira lucia i skolan.. Men det
kanske var nästa onsdag.. aja får se hur det blir med det.

Puss&Kram hela dan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-09 15:37:39

emelie!!! ta inte bort dom nu. gör det efter jul annars kommer din jul va förstörd :(:(:(

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-09 22:14:51

vad heter din kisse (lilla) ?!?!



en hona eller hane? :D :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi