Hej mina älsklingar!

Publicerad 2008-12-30 00:38:17 i Allmänt,

Hej på er mina älskade positiva läsare!

Har inte blivit så mycket uppdatering iochmed julen och allt som återstår att ske!
Idag var jag hos pappa och hämtade lite julklappar och nu är jag hos Andreas,
vi tänkte kolla på film och dricka lite vin.

Han hoppade precis in i duschen så jag passar på att skriva lite!
Har köpt med mig en sallad också, med tonfisk,morötter,lök,fullkornspasta och ägg i..
Måste börja sköta min mathållning igen nu efter julen då jag har svullat så
jag har gått upp 2 kilo..  Och eftersom jag har
beslutat mig för att inte äta nötkött o.s.v så körde jag på
kycklingbullar istället för köttbullar.. Riktigt gott, rekomenderas!
Men men, det ska det bli ordning på igen ska ni se!

Hoppas att eran jul har varit underbar och att ni fått mycket fina klappar.
Skriv gärna vad ni vill läsa om när jag väl börjar "skriva" igen..
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi