Idag

Publicerad 2008-12-05 10:47:38 i Allmänt,

Jag är sjuk igen.. har varit hemma hela veckan och min hals är så svullen och jag
är helt svag i hela kroppen.. kan bara äta soppa just nu,för om jag äter något
"vanligt" än soppa så skär det i halsen och det går inte att svälja..

Så nu blir det att kurera sig hela helgen och hoppas på att jag är frisk på lucia, annars
vet jag inte vad jag tar mig till.. Måste operera bort mina halsmandlar också..

Har också tackat nej till modevisningen för att jag aldrig kan räkna med om jag är frisk eller inte..
Och nu vet jag ju att jag är sjuk och inte kommer kunna gå, så jag hade rätt.

Ni får iallafall ha en trevlig dag, en sak till er alla bara..
Har ni inget trevligt att säga, kommentera inte då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi