Igår&Idag

Publicerad 2008-12-19 00:00:01 i Allmänt,

Hej på er, ett tag sedan jag skrev såg jag .. Haha.

Ja, igår sov jag hos gurkan.. och idag har jag varit hemma och, sedan
blekte jag håret.. o har tillochmed hunnit hämta en klänning ifrån min syster
och gosat med kissarna!

Imorgon är det avslutning i skolan och vi ska fira våran älskade Rebecka på
kvällen, får inte skriva vad vi ska hitta på, för hon läser min blogg ;) !
Men roligt ska vi ha det !

Nu sitter jag och tar en cigg och dricker kaffe..
Ska lägga mig snart så jag orkar upp imorgon, visserligen ska jag
gå upp vid halv elva eftersom vi har avslutning kvart i två..
Men skönhetssömn skadar inte!

Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2008-12-19 22:22:43

kan inte du berätta hur du gjorde tidigare för att gå ner i vikt? slutade du äta? eller åt du speciell mat och tränade massa eller hur gjorde du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi