Kväll..igen

Publicerad 2008-12-06 17:01:00 i Allmänt,

Jag mår bättre idag, halsen känns bättre men ändå så svullen..
Skönt att stanna hemma en hel helg faktiskt, brukar bli så ibland.. när jag bara
känner att min kropp inte orkar ta sig ut i det kalla vädret..
Fick inte prata med William idag vilket gjorde mig skitförbannad
så att jag nästan började bråka med han som jobbade där..
Men dom får skylla sig själva, håller dom oss isär ska deras liv bli ett helvete.

Nu ska jag spela lite sims och försöka äta, hann bara äta en sked pasta innan hunden slickade på
det och sen ville jag inte äta mer.. så jag hungrar ihjäl.

Men men, köpte pälsen idag, sjuuuukt fin! Ska lämna in den och få den lite special designad ;)
Ha en underbar kväll!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi