God morgon!

Publicerad 2008-02-27 11:36:46 i Allmänt,

God morgon!


Nu vaknade jag precis och ska göra en sallad med tomater,gurka,oliver,kronärtskocka och bönor! Det innehåller tillsammans exakt 270 kcal. Och mackorna jag skall göra till är 56 kcal och ett glas vatten. Så det blir tillsammans 326 kcal. Ikväll får det bara bli något litet isåfall annars går det för mycket kcal. Måste ju äta nyttigt nu,för strax om kanske en timme ska jag iväg med Jonatan och träna igen, vaknade imorse med världens träningsvärk i hela kroppen,men ett kilo har man gått ner :D så det är bara att fortsätta! Jag ska nog springa på rullband mest nu,för att inte skada musklerna genom att styrketräna. 

image25


Sedan ska vi nog hem till Jonatan och äta en till sallad och sedan dra in till stan,eller kolla en film.
Jag är så otroligt trött..Förstår inte varför.
Nej nu ska jag äta och ta massor av vitaminer och börja strecha!
Ha en toppendag, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi