Kvällsmacka & Träning

Publicerad 2008-02-27 00:56:29 i Allmänt,

Usch.. jag mår bara illa nu för tiden av att äta saker som jag har kunnat vräka i mig i flera år tillbaka annars. Sitter och ska äta min kvällsmacka och en kopp te. Men det är bara teet som vill ner. Mackorna skriker åt mig att inte äta dom.


Idag har jag varit och gymmat med Jonatan och Alex.. riktigt härligt, man verkligen känner hur fettet försvinner och blir fastare. Jag ska gymma imorgon också, men då får det bara bli att springa på rullband för jag har en sån otrolig träningsverk. Efter det drog vi hem till Jonatan och gjorde middag, en jättegod sallad med advokado,mozarella,gurka,sallad,oliver,bönor och olivolja. Det var faktiskt jättegott..ska försöka äta bara sallad nu och vräka i mig vitaminer för att komma i form.. känner mig riktigt äcklig efter jul och nyår då man bara kastat i sig saker som inte kroppen gillar egentligen. Det ska det bli stopp på , så inget fett, inget godis , ingen alkohol , börja träna 3 gånger i veckan , börja skärpa mig riktigt ordentligt.. Det känns som om jag väger 300 kilo.

Nu ska jag sova för mitt tee är slut, mackorna åker i papperskorgen.
Imorgon kl 2 skall jag iväg igen och träna med Jonatan och Alex..
Sedan efter det blir det väl en sallad igen och kanske lite fullkornspasta på sidan om och 2 glas vatten.. För att hålla vätskan i kroppen vid liv.

Ha en underbar kväll så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi