Ledig & Fredrik

Publicerad 2008-02-20 10:20:43 i Allmänt,

God morgon allihopa! :)


Inatt sov jag som en stock verkligen,det var jätteskönt.. är ju ledig idag. Så jag skall möta Fredrik och ta en fika..
Får bli på söder, har tröttnat på alla fik där vi brukar sitta..och alla människorna, det är alltid föööör mycket folk!
Man vill ju sitta och fika lite avskilt,men så sitter det ungefär 30 personer runt och skriker, ligger på golvet, springer runt, inte köper något o.s.v, ni förstår vad jag menar.
Iallafall, här lägger jag in en bild på fiket vi ska fika på idag, och så en bild på min bästa kompis Fredrik, som jag älskar av hela mitt hjärta.. jag kommer aldrig lämna dig Fredrik.. Fredde Fisk hahaha :) <3

Hörs ikväll ! Ha en underbar dag! Kram & Puss



    image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi