Nu har man skaffat blogg.

Publicerad 2008-02-17 22:37:06 i Allmänt,

Hej allihopa!

Nu har jag tänkt igenom det här ganska länge och funderat över att skaffa en blogg..
Det verkar ju som om varenda människa i Sverige har en,så då känner man ju lite press.
Jag har också sett att folk har kommenterat min förra ( oseriösa ) blogg och kan bara
tala om för alla att jag tar ej åt mig vad ni skriver, jag står på mig själv och har faktiskt
tänkt efter iochmed att ni skriver ganska smarta och igenomtänkta saker till mig.
Jag ska ändra på mig,bli mer omtänksam,lyssna mer på andra,ta mindre plats och ge folk en chans.
Så ger ni mig en chans,så ger jag er en chans. Denna blogg kommer bara att utspela sig numera
på vad som händer i mitt liv, ha en sexlista( oseriöst men väldigt kul ), berätta vad jag gör på dagarna,
vad jag ska göra med mitt liv och lite mer. Ville bara säga också att om ni inte tycker om det ni läser,
så läs det inte och kommentera det inte. Jag tycker inte om folk som är anonyma och kommenterar
och ger mig negativ kritik när dom varken har träffat mig eller känner mig, så gillar du mig inte
eller inte gillar vad jag skriver så kommentera inte och läs helst inte, ingen tvingar dig.





Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-02-17 22:38:47

Hej gumman.
Håller tummarna för dig och vill verkligen att du ska lyckas.
Älskar dig.
Puss
Mamma

Postat av: Joppte

Publicerad 2008-02-18 22:27:13

haha hångellista!?
du menar hångelbok? :S
fast jag ska inte säga något:$

Postat av: EmelieDahlberg

Publicerad 2008-02-18 23:23:38

ändrats till SEX LISTA så akta dig ;D

Postat av: PATTE

Publicerad 2011-05-04 17:58:10

mmm de vill ja ine missa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi