älskling,du är mitt allt.

Publicerad 2008-07-20 13:03:35 i Allmänt,




Det här kommer låta konstigt nu, efter allt jag har skrivit om här på bloggen..
Men som ni alla vet var jag och Jimmie tillsammans väldigt länge..för ett tag sen.
Jag får inte ur honom ur skallen, det enda jag tänker på är honom,
allt vi har gjort tillsammans och gått igenom.
Jag älskar Jimmie över allt annat på denna jord. Jag skulle kunna ta mitt liv
för att han skulle få ha kvar sitt, så mycket betyder han för mig.

I förrgår, var jag hemma hos Jimmie...vi skulle prata var det tänkt..
Det slutade med att vi satt och grät i varandras knän för att vi inte
kunde slita oss ifrån varandra. Jimmie tände ljus i hela badrummet, fyllde upp ett bad..
Och där låg vi, och kysstes .. tillsammans i hans badkar.
Efter det lovade vi varandra att aldrig såra eller lämna varandra igen.
Igår var vi på bio och såg Sex And The City, jag grät fyra gånger iochmed
allt jag gått igenom med Jimmie, kände igen mig så otroligt mycket.
Jimmie och jag har haft det otroligt mysigt dem här senaste 2 dagarna
och det ska förbli så. Jag tänker aldrig träffa någon annan, aldrig i livet.
Jimmie Björkman är personen jag vill leva med, dela allt med.
Det menar jag verkligen.. Jag har suttit och grinat sönder mina lakan,
tänkt på alla minnen och kollat på alla foton och knappt orkat
gå upp ur sängen sen det tog slut, men nu har mitt liv tagit en stor vändning.


Jag börjar nytt gymnasium, har slutat dricka, slutat snacka skit, mår toppen över huvud taget.
Jag & Jimmie kommer vara tillsammans tills döden skiljer oss åt.
Även om vi gör slut i framtiden, kommer vi ALLTID höra ihop.


Vi hör ihop, det vet vi båda två.
Så därför är vi tillsammans igen, och ingen... INGEN kommer
kunna sära på oss igen. Jag älskar dig mer än du tror
min lilla stjärtgosse! Jag lämnar dig aldrig & jag kommer
aldrig såra dig. All min kärlek till dig ! / Din älsketoffs Emelie.

Kommentarer

Postat av: MICAELA.

Publicerad 2008-07-20 21:18:15

Äsch, håll käften, era avundsjuka gnällkärringar.



I guess that de andra kommentatörerna inte riktigt vet vad du snackar om. Ett år sen jag och mitt ex gjorde slut, men har fortfarande inte kommit över honom. Känns jättejobbigt... Tyvär tror jag inte att det kommer att bli som för dig och Jimmie, men jävlar vad jag önskar! Du behöver verkligen det här, Emelie. Titta tillbaks på det här inlägget om ni får någon motgång i framtiden. Den blir enklare att hantera då. Puss och kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-20 22:54:44

följ hjärtat bara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi