Hej på er !

Publicerad 2008-07-25 23:48:50 i Allmänt,

Var ute nyss och mötte Jimmie, drack en läsk och pussades :)
Imorgon ska jag möta honom i stan då vi ska köpa nya ringar
som vi beställt :) Vi ska väl handla lite kläder också !
Jävla lyckost som har så mycket pengar :/ ,måste också börja
jobba snart känner jag.. fan..
Idag gick vi till en piercingaffär och Jimmie tog hål i bröstvårta, wie!
Sjuuukt snyggt blev det, men jag väntar fortfarande på
att han ska bli 18 så han kan ta i tungan,läppen och ögonbrynet .. suck ,
måste vänta ända till april för att han ska få göra det, bajs!
Iallafall, han drar till landet på söndag, kommer hem på tisdag eller onsdag,
så det är väl bra antar jag att vara ifrån varandra så man blir
galna i varandra när man ses igen.. men vafan 3 dagar är lite mkt för mig :/
vill ju sitta fast i honom..

Här är hans houseblogg, varsågoda , ta fööör er :D


Adress : http://dangdang.blogg.se

Kommentarer

Postat av: jimmie

Publicerad 2008-07-26 13:56:09

kommer sakna dig sjukt mycket älskling!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi