Kissie.... igen

Publicerad 2008-07-30 13:07:30 i Allmänt,

Nu sitter jag och dricker min kaffe..
Satte kaffet i halsen när.....

Någon tipsade mig återigen om att min gamla tjejkompis
är med på Kissies blogg.. tragiskt..
jag tror att anledningen till att hon skriver om andra är för
att hennes egna liv är så jävla trist att hon måste
dra till med andras hemligheter och nyheter
för att få läsare.. trist..
Jag har många läsare utan att jag behöver snacka skit om folk,
men såklart höjdes det när jag skrev om henne första gången.
Men det är tråkigt att hon ska skriva om andra när
hon inte skriver något vettigt..
ett litet uppryck skulle hon behöva!

Kommentarer

Postat av: Fredrik Frisören

Publicerad 2008-07-30 13:17:58

Vad åt du till lunch idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi