Kissie..

Publicerad 2008-07-28 13:22:42 i Allmänt,

Jag brukar ju inte läsa Kissie's blogg, har läst den en gång kanske..
Men jag fick ett telefonsamtal nyss, av en killkompis då
han säger att hon skrivit ett kritiserande inlägg endast om mig... så
vad gör man om inte kollar? ;)
Ja , hon har då skrivit att det är synd att jag tatuerat in jimmie på min
handled, vilket jag INTE gjort, har funderat på det men inte gjort.
Vad har hon med mitt liv att göra? Kan man bli mer sorglig än att
sitta och smutskasta folk på det viset hon gör?
Mycket roligt att veta dock att hon läser min blogg, hahaha fyfan..
Det här är bara skrattretande, hon borde skaffa sig ett liv och sluta
skriva om andra, hon blir bara mindre omtyckt på det viset..
Så , ryck upp dig KISSIE !

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-07-28 14:16:09

Kissie är så patetisk.

Postat av: Fanny Strömberg

Publicerad 2008-07-28 15:22:30

Precis, men hon kommer inte långt på det i verkliga livet, gud jag tycker nästan synd om henne :P

Ha en underbar vecka gumman!

Puss

Postat av: anna

Publicerad 2008-07-28 19:05:12

HAHAHAHA. Har inte ens ord för den där kissie.

hata, hata.

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-07-28 19:14:23

Har tittat igenom din blogg nu, och måste säga att du har verkligen utseende! :) Din blogg är rolig att läsa och intresant.

Jag har precis lagt ner min blogg och tagit bort den men blev faktiskt sugen på att börja blogga igen efter att ha kikat igenom din :) Ha en bra dag

Postat av: THOWE

Publicerad 2008-07-28 23:38:20

ÄNTLIGEN en tjej som inte smaskar i vb! :)

Postat av: p

Publicerad 2008-07-31 19:47:46

såg dig på en inskickad bild i tidningen moore.. ha

Postat av: These

Publicerad 2008-09-02 12:02:37

Gud vad sur jag blir! Jag känner inte dig Emelie men vafan håller kissekatten på med? Var tvungen att tyvär besöka hennes blogg och skriva det här kanske patetiska kommentaren på inlägget hon skrev om dig





"Nej, sånt här gör mig så less på er brudar ibland!"



En fråga från mig: Vem tror du att du är? Du är själv en jävla brud. Dum blondin uttrycket har jag aldrig tyckt stämt förrän jag såg dig. Du är ett skämt i mina ögon just nu. Och kom inte nu och säg men varför läser du din blogg för det gör jag inte det här är första gången för jag såg att du hade skrivit om EMELIED som detta inlägg handlar om och jag läste hennes blogg för hon kommer iaf med något vetigt. Ha din jävla blogg som ser ut att ha blivit skriven av en 12 åring, men skriv exakt vad du vill men blanda inte in folk du inte känner för det är helt jävla onödigt förstår du det? Jag känner inte Emelie D på något sätt aldrig träffat människan och vet inte hur hon är som person men du ska väl ändå låta henne vara för du vet inte heller hur hon är eller hur.



Det jag vill säga är, skriv eller prata inte om folk du inte känner, det ger konsekvenser

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi