Regnig dag

Publicerad 2008-07-08 18:54:29 i Allmänt,

Hej allihopa,
som ni hört (kanske) så var jag på rättegång idag.. i Svea hovrätt, snäppet högre än tingsrätten.
Tänker inte gå in på vad som hänt , men dem flesta vet och jag blev knäckt till botten idag av
försvarsadvokaten. Men jag ger aldrig upp,det vet ni! Jag kämpar tills min glöd slutar brinna,
alltså aldrig!
Nu sitter jag och dricker en kaffe och tar en cigg.. Är helt nyvaken,somnade så fort jag kom hem från rätte-
gången,så trött blev jag.
Imorgon ska jag träffa *****, ta en fika och prata om massor.. var så länge sen vi sågs!
Bilder & sånt kommer.. jag lovar, det har bara varit jobbigt just vid denna period att försöka
spela glad och göra er läsare nöjda,men nu när allt är över och jag känner lättnad
så ska jag givetvis börja som förut igen,så sluta inte läs för sjutton! :D
Här får ni lite bilder från idag, utanför Svea Hovrätt.


  
Usch,mina ben ser ut som pinnar på bilderna, observera att det gör dom inte i vanliga fall..

-

På lunchen gick vi och åt kebab, åt inte upp hela.. man blir så mätt!



Noter andra bilden, det står på skylten "I alla pizzor ingår tomatsås och ost",
brukar det inte göra det? haha, mamma var bara tvungen att fota det, och det gjorde hon rätt i! :)
Hoppas ni tyckte om bilderna och att det var roligt att läsa :)


Puss på er mina små korvar <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-08 19:48:44

vart har du köpt din väska? jätte fin verkligen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi