tjolavippen

Publicerad 2008-07-06 00:08:07 i Allmänt,

Halloj!
Har varit hemma hos Jesper och haft det jättemysigt :)
Ätit vofflor och kollat på film !
Idag åker han till Dalarö och ska jobba, fan.. varför åker alla iväg nu?
Jag vill också iväg, åka utomlands och bara bry mig om mig själv..
Men det krävs pengar , tid..massor av tid, vilket jag inte har så
jag får komma på något annat sätt att komma iväg.. vet bara inte hur :/

Måste bara lägga in en bild på när min bror var i tidningen !
Han kunde ha dött :O!
Älskar dig brorsan, vi ses inte så ofta.. men jag saknar dig faktiskt.

Nu ska jag snart sova, har varit en hård dag.. skitkallt är det ute också!
Ni får ha en underbar kväll allihopa!
Tänkte bara fråga er läsare.. Vad vill ni att jag skriver om framöver?

Kommentarer

Postat av: je

Publicerad 2008-07-06 01:32:12

allt du har gjort tidigare! älskar att läsa din blogg, dina outfits får du absolut inte sluta med! såå fina kläder. och tips och allt, fortsätt som du gör tycker jag :)

ha det bra !

Postat av: Det vet du

Publicerad 2008-07-06 13:23:13

HAHAHAHAHHA JOCKE <3

Postat av: A

Publicerad 2008-07-06 13:40:04

Tycker den är bra som den är, om ditt liv, vardags saker.. Var bara dig själv så kommer ju skrivandet naturligt isf att ha förbestämda saker att skriva om :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-06 19:09:38

fortsätt precis som du gör du är grym!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-07-07 05:57:31

Din blogg är kul att läsa, jag läser den ibland.

Vilken tur att bror din överlevde, jag kommer ihåg när din mamma berättade. Usch, jag hatar spindlar, speciellt om dom är giftiga och inte kommer ifrå sverigeryser

Hoppas du mår bra, kram Alexandra!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-07 20:07:19

det är kul att se på de där kändisbilderna du brukar lägga upp + dina kläder och så :) keep on girl :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi