sluta röka..

Publicerad 2008-07-16 22:20:58 i Allmänt,

Isabell och jag var här hemma och käkade , vi var tvungna att åka hem från stan och äta.
Kändes som om jag skulle gå av på mitten hahaha!
Imorgon blir det av till att söka jobb, måste ha ett jobb nu.. kris kris kris! :O
Dessutom hörrni,ska jag försöka sluta röka.. jag vet att det kommer bli svårt.
Men nu vill jag verkligen sluta, och det är då man ska försöka..
Har någon något bra tips på hur man kan göra det på bästa sätt?
Kram på er ! :)

Kommentarer

Postat av: -

Publicerad 2008-07-17 00:46:04

tugga massa tuggummi..

Postat av: s

Publicerad 2008-07-17 01:00:32

jag håller själv på att sluta röka, hahah så fort jag blir röksugen tar jag fram gitarren och sjunger, så gör något som disstraherar dig från att röka, hitta en hobby, såna där jävla ploster och tugummi funkar inte;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi