äggledarinflammation

Publicerad 2008-03-04 17:24:32 i Allmänt,

igårkväll kände jag en smärta som inte gick att uthärda nästan, vaknade 6 gånger inatt av att jag hade så fruktansvärt ont i äggstockarna. så idag åkte jag och mamma till akuten,tog massa prover och jag fick ett eget rum,
 

fick göra gyn-undersökning och det dom kom fram till var en äggledarinflammation, äggstockarna har fått en infektion som måste behandlas med medicin, 4 tabletter 3 gånger dagligen, får inte röra på mig helst bara ligga still. jag har så otroligt ont i hela magen och vid äggstockarna. Jag som börjat jobba och trivs som in i helvete,så händer det här. jag förstår inte varför allt just ska hända mig vid fel tillfällen,vill bara vara frisk så jag kan umgås med människorna jag älskar och kunna ha roligt istället för att bara ligga still och inte göra någonting. jag hatar att ha ont. jag vill verkligen inte ha såhär ont, önskar ingen denna smärta,ska på återbesök om 2 veckor och kolla att systan jag har på min ena äggstock inte har utvecklats för då måste man tydligen operera. hade också vätska i buken, vilket gör sjukt jävla ont. kan inte sitta ner, kan inte stå upp och kan knappt ligga ner, vet inte hur jag ska göra för att det ska kännas okej. är helt förvirrad, dom ville att jag skulle stanna inatt över på sjukhuset men jag ville bara hem och lägga mig i min nybäddade säng och bara sova och bli frisk. så jag och mamma åkte hem och kom
nyss hem och jag är helt slut, har ont överallt och vill bli bättre så fort som möjligt.

Och detta berodde på att jag har klätt mig för kallt och INTE pågrund av SEXUELLA AVSIKTER som vissa skrivit.


Vill bara tacka jonte jimmie och fredrik för att ni ställt upp för mig, ni betyder allt i världen för mig. älskar er!


Här lägger jag in en film på Jonte när han piercar tungan, tänkt göra det innan men har inte haft tid.

Puss & kram, hoppas ni mår bra även om jag inte gör det



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi