Hej!

Publicerad 2008-03-23 18:20:23 i Allmänt,

God eftermiddag.

Sitter hemma med Jimmie och mamma, jonte är på väg hit.. Vi tänkte kolla film och ha det mysigt, eftersom alla vi tre är sjuka. Kommer antagligen vara sjuk hela lovet.. vill inte men det kommer nog bli så.. Jag är verkligen sjuk hela tiden och vet inte varför! Så nu ska jag äta påskmat som vi åt igår och bara svulla, är så jävla hungrig. Jimmie spydde imorse,vet inte varför. Det går någon konstig magsjuka runt alla , jag har redan varit magsjuk, jimmie är det nu och ida var det i veckan.. Hatar att vara magsjuk, jag hatar inte att spy men hur svag man blir när man väl är magsjuk, man orkar inte göra någonting. Så nu ska jag iväg till köket, måste bara lägga in en bild på mig och mina tidigare klasskompisar i 9an när vi var på klassresa till Skara sommarland, jag har aldrig haft så roligt och jag rekomenderar verkligen att åka dit och hyra en stuga,det var helt underbart. Vill verkligen tillbaka.

Ha en underbar eftermiddag/kväll!


image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi