Trött & Nicolas

Publicerad 2008-03-08 02:28:07 i Allmänt,

Hej hallå där!:)


Nu sitter jag här, i pyjamas och ska strax sussa. Jag är jättetrött,och ska upp tidigt imorgon,tänker överraska Jimmie med frukost hemma hos honom eftersom vi inte sets sen i Söndags. Idag har jag bara legat i min säng och fortsatt mitt andra avenyn-maraton och är nu på avsnitt 40 ÄNTLIGEN! Jag kan verkligen inte sluta kolla på det, nu är det speciellt spännande. Är det någon mer som läser min blogg som älskar avenyn så säg till,roligt att dela sina uppfattningar :) Vill bara be om ursäkt till alla också om jag betett mig illa,och som jag skrev innan ska det bli ändring på det. Vid sex ungefär så kom Nicolas hit och vi hade roligt såklart som vanligt,spelade in lite videos .. som antagligen INTE kommer komma upp här eftersom han i videosarna spelar Victoria Silvstedt hahahaha,jag har aldrig haft så roligt i hela mitt liv, Nicolas får mig att skratta ordentligt så jag nästan knappt kan stå upp. Du är nog den skönaste människan jag känner. Måste klämma in en bild på min lilla stjärtgosse. "Baaaby here i aaam" ,hahahaha!

Har ni några önskemål om vad ni vill att jag skall skriva om,eller vad ni vill veta mer om så är det bara att kommentera nedanför,och gärna med erat namn så att jag kan svara! :)


God natt på er, sov gott! Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: Rexona

Publicerad 2008-03-08 15:21:07

Mer lättklätt!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-03-08 19:04:25

SNYGG?!?! har han PA?

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-08 20:56:11

andra avenyn är grymt bra (; . hoppas att du mår bättre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi