Trött&Ont

Publicerad 2008-03-10 07:32:44 i Allmänt,

God morgon!


Klockan är 07.23 och jag är helt död. Jag ska vara på jobbet klockan 10 och jag har oplattat hår,inget smink,sitter i ett par trosor och en tshirt och har bara ätit frukost. Har lite brottom faktiskt.. Idag ska jag träffa Jimmie och äta middag ute med honom,ska bli jättemysigt! :) Tänkte lägga in lite bilder från i somras,som är jättefina tycker jag..Man tänker tillbaka till sommaren när man tittar på gamla bilder och kommer på att man inte ens uppskattar sommaren när den väl är.. Så i sommar måste jag verkligen tänka på att göra alla galna grejer,tälta ute i skogen och sådant roligt.


     


1:a bilden : Nico och jag var i vaxholm,saknar verkligen tiderna.
2:a bilden : Myrna, älskade myrna. Kom hem!
3:e bilden : Västkusten med amy, saknar dig och västkusten! Hade världens bästa sommmar.



Kommer inte blogga på ett tag eftersom min dator åker in på lagning idag, vet inte när det blir klart. Håll ut!
Ni får ha en underbar dag! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi