elefanten erik.

Publicerad 2008-05-18 12:23:36 i Allmänt,

Såhär var det.. jag var på fest i alvik där sedan Jimmie dök upp..
han hade med sig en svart prydnadselefant som hette Erik.
När vi åkte hem till mig sen så ställde han den i mitt fönster i trappen under natten.
Sedan dagen efter var den borta.. så vi tänkte inte mer på det sen,var väl antagligen någon som tagit den.

Sen när jag och Nico igår skulle åka och köpa cigg så sitter vi på 3an mot skanstull och då
säger nico : Vad fan är det där?
Gissa vad som ligger där.. hahahaha Erik ! :D
Vi hittade Jimmies erik på bussen.. helt otroligt, är lite läskigt faktiskt.. skumt !
Men roligt :)


Så igår så var jag och Nico hemma hos mig och drack vin och hade jättetrevligt och har tagit
maaaasssor av roliga bilder,men dem kommer upp imorgon .. Nico är nämligen på jobbet till
kl 11 ikväll så han lägger in dom så fort han kommer hem,så antingen ikväll eller imorgon kommer
dem upp.. ! :D

Vad har ni gjort i helgen ?
 stay tuned! , Kram / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi