Hemma igen..

Publicerad 2008-05-04 13:41:32 i Allmänt,

Hej på er..


Har haft en underbar vecka i Helsingland.
Ni som frågat var jag var någonstanns, så kan jag tala om att jag var i Arbrå , 10 minuter från Bollnäs.
Har badat i en trätunna,spelat kubb,hoppat studsmatta,åkt fyrhjuling och umgåtts med min älskling
i en heeeeel vecka.. och det har varit helt underbart..Jag ville verkligen inte åka hem.. men nu
sitter man här i tråkiga lägenheten och ska precis ta en cigg.. Nu när man inte har något att göra
så röker man mer och det är inte alls bra.. Jag rökte knappt någonting där borta för jag hade jämt
saker att göra.. Jag vill tillbaka,och det ska jag.. i sommar ska vi dit igen :)

Jag måste berätta om en sån rolig händelse som hände inatt.. hahaha! :)
Jag somnade före Jimmie.. och ligger o sover som en stock.
Jimmie viskar "emelie, är du vaken?"
Då svarar jag tydligen :"emelie är du vaken?"
Då säger Jimmie : "va?"
Då svarar jag :"snart kommer det spruta ut bokstäver ur mina öron"
Då börjar jimmie skratta och säger : " va , vad pratar du om?"
Då svarade jag : " MEN MITT HUVUD ÄR FÖR FULLT "
Då säger Jimmie : "men va?" och skrattar lite..
Då skriker jag : "MEN DU ÄR JU SÅ JÄVLA TRÖG, DU FATTAR JU INGENTING"
och sen hade jag tydligen somnat om :)

(jag sov alltså)

Så jag är inte så snäll när jag sover och någon väcker mig.. Det var riktigt kul det där,
jag skrattar fortfarande åt det :)
Nu ska jag ta en cigg somsagt och sedan bege mig ut i det vackra sommarvädret,
köpa mig en cola och sätta mig helt ensam i gräset och tänka lite.. och kanske få lite färg
i ansiktet.. jag ser ju ut som en likmask..haha


Ha en underbar dag, så kommer det upp bilder imorgon förhoppningsvis !

Puss /E

Kommentarer

Postat av: Jimmie

Publicerad 2008-05-04 14:57:35

Det var underbart :D
hoppas vi åker snart igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi