Jimmie..älskling

Publicerad 2008-05-17 11:50:27 i Allmänt,

JIMMIE



Jag är så lycklig igen,jag har inte kunnat äta, sova , gå i skolan över huvud taget.
Jag mår så bra nu när jag igen får vakna bredvid dig och somna bredvid dig och känna att
du håller om mig och kysser mig på ryggen och i nacken. Jag mår så bra och jag är så lycklig
med dig,att bara gå och hålla dig i handen betyder så otroligt mycket för mig.
Att få visa alla att jag älskar dig och visa att du bara är min och jag bara är din.
Att få vara med dig så ofta jag kan är underbart,du ligger närmast mitt hjärta
och kommer alltid göra. Allt vi gått igenom kan ingen göra bättre.
När vi låg och kollade på Beckfilmerna i stugan på ditt land,bara låg och höll
om varandra och kysstes gjorde mig helt varm i kroppen.
Du är den jag vill leva mitt liv med,dela allt med.
Jag älskar dig så mycket att det nästan gör ont i mig. Att bara se dig le gör mig så otroligt glad.
Att se dig vara ledsen gör mig så otroligt ledsen..Är du ledsen är jag ledsen.
Du är min andra halva och jag klarar mig inte utan dig. Kom ihåg det.. vad som än händer
så kommer du alltid vara min och jag kommer alltid vara din.
Jag kan inte leva utan dig,jag kan inte andas utan dig.
Så fort du visar dig eller hör av dig så får jag fjärilar i magen,precis som när jag träffade
dig första gången och det kommer alltid vara så. Du är det finaste jag har och någonsin har haft.
Du betyder allt för mig och mycket mer, och jag kommer aldrig såra dig igen.
JAG ÄLSKAR DIG!
/Din bara din älsketoffs!
image173image174image175


Du och jag FÖRALLTID!
Inget kan komma emellan oss,vi har det bättre nu än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi