Ultimata fjortisen (?)

Publicerad 2008-05-06 23:43:16 i Allmänt,

Hahahhahahaha, kom nyss in i köket efter ett långt skönt bad..
Och vaaaaaaaaad får jag se? :D


MIN 28 ÅRIGA SYSTER I ETT FABLESSE LINNE !
herregud.. jag skäms nästan !
( inget illa menat emot fablesse ) men när man tänker fablesse tänker man på blonda fjortisar i hotpants.
så se själva så ser ni att det är sanning jag talar..
man kan nästan tro att hon är min lillasyster så som hon beter sig ;D





grattis syrran, du har nu hamnat i fjortis stadiet, det jag precis har kommit ur.. du är lite efter
men jag älskar dig ändå !
Puss /E

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-10 23:36:07

hur gammal är din lillesyrra? va heter hon o va e hennes pea:P?

Postat av: Emelie Dahlberg

Publicerad 2008-05-11 23:03:09

Hon är inte min lillasyster , hon är min storasyster som är 28 år hahaha :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-12 14:59:15

men någon typsteffie har en bild på dej och typ ba; älskar dej syster? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi