9/11 Fars Dag!

Publicerad 2008-11-06 22:22:40 i Allmänt,

På Söndag är det Fars dag och då tänkte jag köpa en liten present
om jag är frisk och kry så jag orkar åka och lämna den.

Här är lite gulliga tips på vad du kan köpa till pappsen din!
BLUEBOX

Fars dag present - bokFarsdag present - isgitarrerFars dag present - ÅrechokladFars dag present - vetevärmareFars dag present

Till min pappa hittade jag en toppenpresent (nedan) eftersom han använder
kontaktlinser ! Helt underbar och söt present.. Finns i blått och rött!
Kör nog på den blåa, känns lite mer... killaktig haha!


Fars dag present - linsförvaring

Det var lite tips, hoppas ni blev nöjda, gå själva in på hemsidan och titta, dom har allt
mellan himmel och jord !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi