Du fixar det här.. tro mig.

Publicerad 2008-11-06 23:28:13 i Allmänt,

Jag kan säga att jag gråter så mina tangenter är aldelles blöta när jag skriver det här.
Men det måste ut.

-

Trots alla samtal om hur det ska bli mellan oss..så ska du veta att jag lovar, från botten av mitt hjärta
att jag aldrig ger upp. Jag kommer finnas för dig hela tiden och hjälpa dig igenom allt.
Men jag måste också tänka på mig själv, jag har tänkt på alla andra för mycket.
Försökt hjälpa en person i ett tidigare förhållande också, som inte alls gick bra.
Jag förstår inte varför jag alltid träffar killar som har något slags problem..
Men jag kommer göra ett sista ryck och hjälpa dig ur din svacka.

Du betyder för mycket för mig för att bara sitta och se dig gå under ännu mer.
Du vet att jag finns här dygnet runt och det gör jag verkligen,du kan ringa mig
när som helst om det är något, du kan komma hit när du vill.

Min dörr här är alltid öppen för dig och du kan prata om allt med mig.
Jag finns här, har alltid gjort och kommer alltid göra.
Det är så sorgligt att se dig må dåligt, jag klarar inte av det längre.
Det kommer vara svårt under den tiden som skall komma snart.
Men du måste stå ut och kämpa,för man kommer ingenstans om man inte kämpar.
Du är stark William och du kommer klara dig utan problem,men du får inte tappa hoppet.
Jag kommer vara hos dig så ofta jag kan,men du måste lova mig att hålla dig
borta ifrån allt dåligt. Så länge du gör det, så finns jag här för dig... Föralltid.





Du betyder mer än du tror William och faktiskt.. så älskar jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi