Idag 16/11-08

Publicerad 2008-11-16 21:49:23 i Allmänt,

Nu har han åkt och jag känner mig helt jävla tom i hela kroppen som vanligt när han åker.
Bilderna vi har tagit är underbara och jag lägger upp dom imorgon eller något,
så fort han orkar skicka över dom..

Nästa helg kommer han hit igen och då ska jag presentera honom för Emmy... :) Tihi,
klart han ska få träffa min älskade emelie!

Idag på vägen hem köpte vi thaimat som vanligt och Ville älskar det :D !
Han har ny jacka och den gör mig så otroligt sexuellt upphetsad så jag nästan
vill ha sex med honom när han har den på sig hahahaha.. faktiskt.

Imorgon ska jag träffa Niklas och ta en fika eller något, prata lite sissodär..
Slutar tidigt i skolan, men kanske stannar kvar och pluggar lite bara för att.

Går jättebra i skolan nu också, ska bli underbart att få mina betyg i sommar,
dom kommer se så äckligt bra ut att jag kommer lägga upp bild på betygen här!
Wiie..

Ha en underbar kväll så får vi höras och synas imorgon, skoja doja loja moja koja hahaha
Puss & kram vi syns på stan... (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi