ikväll!

Publicerad 2008-11-30 18:53:52 i Allmänt,

Ikväll ska vi äta bakad potatis med grillad kyckling, sitter här och det
verkligen vattnas i munnen för att jag är så hungrig.. somnade till lite
när jag låg och kollade på Desperate Housewife's repris på tv.

Imorgon blir det skola igen, ska bli skönt!
Plugg i veckan och sedan ska jag försöka ta mig ner till Gotland,
för snart orkar jag inte mer.. Känns som om jag ALLTID är den som behöver
kämpa i ett förhållande.. Jag behöver honon HÄR.. inte på gotland.

Ska bannemig kidnappa hem honom.. hihi

Pussar&kramar, hoppas ni får en trevlig söndag och
GLÖM EJ PÅ KANAL5 21.00 IKVÄLL
SANNINGENS ÖGONBLICK!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-30 22:37:32

vraför är han på gotland?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi