Jag saknar dig.

Publicerad 2008-11-03 16:34:22 i Allmänt,

Nu har han åkt och jag har legat i sängen hela dagen och är sjuk... igen!
Han tog hand om mig igår, värmde mig och verkligen gjorde så att jag mådde
lite bättre, men jag är som sagt sjuk igen... och jag trodde jag skulle dö imorse när jag
vaknade och hade 40 graders feber.

Var skitjobbigt att säga hej då, stod i hallen i en kvart och pussades och sa hej då.
Sen öppnade han dörren efter fem minuter och kom in och kysste mig igen.. Sen åkte han iväg.

Känns hemskt.. ska gå och lägga mig igen,för jag har inget annat bättre för mig ändå.
Bilder kommer upp imorgon!
Godnatt.

Kommentarer

Postat av: warnemyr

Publicerad 2008-11-03 18:28:31

Kan knappt vänta tills vi ses babyyyy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi