skuuuumt brushan

Publicerad 2008-11-29 13:58:13 i Allmänt,

På onsdag ska jag prata med en dietist.. som ska tala om för mig vad jag ska äta..
Har gått ner 2 kilo på 15 dagar, vilket jag tycker är skumt med tanke på hur mycket jag
äter hela tiden, så dom ska väl kolla varför det är så.. Hon bad mig skriva ner allt jag
äter på en vecka, så ska hon utgå ifrån det och sen komma fram till en lösning
hur jag ska kunna hålla kvar min vikt utan att gå ner hela tiden..

Så det ska väl bli intressant att få veta varför man går ner i vikt hela tiden..
För exakt 15 dagar sedan vägde jag 47,6 kilo och igår när jag var och vägde mig
hos skolsystern MED kläder på så vägde jag 45,4... lite konstigt
William vill att jag ska gå upp i vikt, men jag vet inte hur det ska gå till..
Jag äter ju som en jävla häst.. det är skumt.. men jag gillar att mina ben ser ut som pinnar...
Men skulle faktiskt inte ha något emot att gå upp lite..

Puss & kram / 45 kilo

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-29 15:21:19

Jag avgudar dig för att du e så smal, d fint:)



MEN skulle inte skada ifall du faktiskt erkände att du även spyr ut allt sedan

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-29 17:33:24

du är rolig du, ena dagen skriver du att du inte har ätit någonting, att du lever på sallad om ens de. sen skriver du att du äter dom en häst, och du klagar hela tiden på din kropp! ÅÅÅÅÅÅH snälla gör nåt åt saken istället för att söka uppmärksamhet eller vad det är du vill få ut av att skriva din vikt och vad du äter överallt! sjukt irriterande. din blogg är bra annars. det är därför jag läser den.

Postat av: Maria

Publicerad 2008-11-29 17:48:14

Jag tycker att istället för att kontakta en dietist, så borde du kontakta en terapeut så att du får ordning på din kroppsuppfattning. Du är supersmal och det är synd att du inte verkar förstå hur fin du är. Det måste ta så mycket kraft av dig att hela tiden gå o fundera kring din vikt och vad du äter (vilket jag tror att du gör).

Du är ju fin!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-29 17:49:29

hur mkt har du gått ner totalt?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-29 20:20:12

tycker desamma, grym blogg men tråkigt att du hela tiden påpekar att du tycker att du är tjock sedan vill du gå upp i vikt isället... skit i allt det där isället. ät det du äter och tänk inte så mycket, själv tycker jag att det är nice att du gått ner, din kropp ser bättre ut

Postat av: Dietisten

Publicerad 2008-11-30 01:48:49

Istället för att skriva en massa om att Emelie skriver om vad hon äter osv, låt bli att svara/kommentera. Det är den bästa medicinen och till slut tröttnar hon på att skriva om sådant.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-03 15:19:40

hon har väl ändå valt att skaffa den här bloggen för att skriva om det hon själv vill?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi