Snön har kommit!

Publicerad 2008-11-22 16:52:26 i Allmänt,



Nu har snön fallit till marken...
Jag och min älskling vaknade av snöstormen utanför fönstret och vi burrade ihop oss
under täcket och bara mös tills nu kan man säga..
Vi har ju inte så mycket tid att umgås, så vi tar all tid vi kan få.

Nu snart ska jag springa ner och hämta mitt nya löshår jag har beställt
och sedan blir det grillspett ,bakad potatis&sallad till middag och sen film med godis ! :)

William har dock inte köpt en biljett hem.. vilket gör mig glad och orolig på samma gång..
Jag vill att han ska vara här föralltid, men han har ju ett liv också på sidanom som
han måste fixa.. Så vi får se när han åker tillbaka till Lund.

Han står i duschen nu och jag tänkte hoppa in med honom i smyg.. så vi hörs senare!
Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: JOSEFINE

Publicerad 2008-11-22 17:31:01

ååh vad mysigt det lät!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi