Thai & Lotta

Publicerad 2008-11-02 19:36:03 i Allmänt,

Nu sitter jag,mamma och William och kollar på Lotta på bråkmakargatan
och har varit ute med vovven och köpt Thaimat, fyfan vad gott.. är så äckligt mätt!





Imorgon åker han.. tidigt imorgon bitti och jag kommer gråta hela vägen till skolan
för att han inte kommer vara hemma när jag kommer hem.

Jag kommer åka till Lund så fort jag kan,för jag kommer inte orka sitta här utan att han ligger i min säng
och väntar på att jag ska komma och lägga mig.

ha en jättetrevlig kväll och sov gott..

Jag citerar Fanny "Ones you go black, you never go back!"

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-03 23:17:22

Hej Emelie, jag skriver denna kommentar för jag har länge tänkt göra det. Jag frågar mig själv ofta hur en människa i ens egen ålder som man aldrig träffat eller pratat med kan ge en sån otrolig kraft. När jag ser på dig och dina bilder, när jag läser dina texter ger du mig verkligen orken att klara av saker. När jag tittar på din utsida, din oerhört fina kropp som är vältränad och ''muskulös'' ditt vackra hår, dina oemotståndligt fina ögon, ja in princip allt så får du mig att ta hand om min utsida med. Du hinner jämt med att träna även fast du pluggar så oerhört mycket, gissa om jag inte gör detsamma? Men finast av allt verkar endå din insida vara! Helt seriöst, du verkar vara helt fantastisk, felfri,så oerhört snäll. Jag kommer faktiskt inte på det rätta ordet. Det skulle betyda mycket för mig att ha en sådan vän som du, som verkligen kämpar livet av sig för att lyckas, du verkar inte ge upp även fast det gör ont. Så kära Emelie gör inte det. Det skulle betyda mycket om du fortsatte vara så unik, för det är inte många som har den egenskapen. Egenskapen som gör att man lyckas. Du kommer lyckas i livet, du verkar ha det så bra även fast du inte har det lätt, men det är nog bara för din vilja övervinner.



Hoppas du tar till dej detta, jag menar det verkligen, annars hade jag inte suttit och skrivit detta till en människa jag inte känner.

Du är en stjärna,förtjänar allt gott.

Ta hand om dig och ge aldrig upp /trogen läsare.



Postat av: Sanna

Publicerad 2008-11-04 18:06:14

Nemen gud va sött skrivet! Värsta gulligt`?

jag skulle bli asglad om jag fick en sådan kommentar i min blogg.



<3

Postat av: mirre

Publicerad 2008-11-05 14:38:29

.. och denna människa du just suttit och skrivit om är MIN bästavän och precis lika underbar som du beskriver henne!

Postat av: ???????????!

Publicerad 2008-11-05 17:50:58

snälla lilla äckliga mirrrrre, jag tror nog att personen som skrev det ovan var liite påhittig.



pfeeeuf

Postat av: mirre

Publicerad 2008-11-06 12:20:15

hahaha "okej" vi kör på den då, din fega jävel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi