Vad betyder ditt namn?

Publicerad 2008-11-12 23:18:33 i Allmänt,

E. Oh, jättebra kyssare.
M. Kanske inte så jätte smart.
E. Oh, jättebra kyssare.
L. Lätt att bli kär i.
I. Helt underbar i sängen.
E. Oh, jättebra kyssare.


Kolla vad ditt namn betyder !


A. Alla avgudar dig.
B. Alla vill ha dig.
C. Riktigt barnslig.
D. Gillar att dansa loss.
E. Oh, jättebra kyssare.
F. Bra personlighet och utseende.
G. Skiter i vad andra tycker.
H. Sådär kyssare.
I. Helt underbar i sängen.
J. Gillar att festa!
K. Vild och galen!
L. Lätt att bli kär i.
M.Kanske inte så jätte smart.
N. Du kan behålla hemligheter.
O. As sexig, grr
P. Populär bland alla.
Q. Ful.
R. Helt GALEN
S. Blir arg fort.
T. Omtänksam och bryr dig.
U. Kingen på att bara tare lungt.
V. Bästa kyssaren som finns.
W. Tänker sig inte för eller nått, sjuk i huvudet.
X. Jätte bra i skolan/jobbet.
Y. Bästa en pojkvän/flickvän kan begära.
Z. Alltid redo.

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2008-11-13 16:52:37

Hej E. Nu när du går frisör linjen har jag en fråga angående färgning. Ni kanske inte har kommit så långt att ni börjar färga & bleka etc.



Men om ni har det så har jag en fråga angående blekning. Det är så att jag har väldigt mörka ögonbryn och vill gärna få dem till en lite ljusare brunfärg. Så om du vet, kan jag bleka mina ögonbryn? Och vet du isfåfall hur jag ska göra?

Postat av: Emelie Dahlberg

Publicerad 2008-11-13 17:25:46

Hej på dig !

Jodu.. det jag tycker att du ska göra är att du borde gå till en frisörsalong eftersom det kan bli VÄLDIGT väldigt fel om du gör det själv, så om du inte vill bli kallad för jultomten i år och ha röda ögonbryn tycker jag att du ska gå och säga hur du vill ha det så fixar dom det genom att ljusa upp dom, kostar runt 200 kronor bara så det är inte farligt ! Lycka till, puss&kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi