Waterclouds.

Publicerad 2008-11-07 16:29:12 i Allmänt,

Har användt Waterclouds produkter ett tag nu och jag trivs verkligen
man känner verkligen hur håret läker och blir längre och friskare.
Ska verkligen fortsätta köpa därifrån.




Jag använder en gel när håret är nytvättat och blött, och efter det så
använder jag ett spray som fungerar som ett värmeskydd när man fönar/plattar eller lockar håret.
Sedan fönar jag håret, borstar samtidigt. Efter det har torkat har jag i serum för att håret
inte ska slitas när jag skall platta det, efter jag plattat det har jag i mer serum så att håret
håller sig glansigt, nytt och snyggt!

Jag älskar sakerna som gör mitt hår fint.
Måste köpa mer mer mer.

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2008-11-08 20:11:08

var kan man köpa det?:)

Postat av: Emelie Dahlberg

Publicerad 2008-11-08 21:21:51

Hej Caroline ! :)

kul att du frågar, faktiskt så är det så att det finns inte att köpa hos frisörsalonger längre tror jag bestämt.. Dem som har frisörintyg får köpa ifrån grossisten som ligger ute i Älta som heter INZO. Dom är superbra!

Så om du behöver något, let me know.. så är det bara att ge mig pengar så köper jag åt dig, eftersom du som privatperson inte får köpa själv!

Puss&Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi