Det finns inga ord.

Publicerad 2008-10-15 17:57:17 i Allmänt,

Caspian,älskling



    
(klicka)




Det finns inga ord för hur mycket jag älskar dig..
Jag vet att jag aldrig har tid eller lust att gå ut med dig,
men att gå ut med hundar är nog inte riktigt min grej..
Dessutom så utför du aldrig dina behov med mig utan bara när mamma
är ute med dig , för du är så van att jag aldrig är ute med dig.
Men det ska bli ändring på dig, det finns ingen finare
än du. Jag älskar dig, då nu och föralltid.
Tack för att du finns Caspian ! / Din lillmatte Emelie <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-15 18:02:14

hone elr hane?

osminkad på bilderna? ;P

gullig bild 2a uppifrån då ni kollar på varandra

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-15 18:02:52

åh du använder dina brills! ;D

har du linser ibland oxå?

Postat av: emelie dahlberg

Publicerad 2008-10-15 18:07:16

Hej på er :)

Använder ej linser faktiskt, blir lite krångligt

eftersom jag bara använder dom när jag läser..



Ja jag är osminkad på bilderna haha !

Kul att du märkte det :)..

Det är en hane ! :)

kram på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi