Det regnar i stockholm idag.

Publicerad 2008-10-16 13:00:12 i Allmänt,

God morgon sötnosar!



Jag vaknade precis och mår mycket bättre som tur är ..
Hostade nästan ihjäl mig inatt men nu är det bättre !
Imorgon är det som sagt skolfoto.. och jag har lite av panik..
Jag har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig..

Så nu ska jag lägga någon timme till att luska ut vad som ska klä mig imorgon!
Har ni några förslag eller ska jag bara improvisera? :)

Jag ska vila hela dagen annars och försöka må så bra som möjligt imorgon
för imorgon är det helg och jag ska försöka träffa John och Li..
Så jävla jobbigt att vi bara ses på helger, börjar tröttna på det.

Fixade mina naglar igår.. mums fillibabba !
Nu sitter jag här med min kaffe och cigg och bara njuter av regnet utanför.
Älskar när det smattrar på fönstrerna och man sitter i mjukisbyxor
och mina älskade guldtofflor och bara bloggar..
Finns det något bättre? - Nej !

Så ni får ha en underbar start på eran dag och i skolan.
Puss & kram / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi