Eftermiddag

Publicerad 2008-10-02 17:30:05 i Allmänt,

Hej på er, igår var jag,Miranda,Louise,Emelie,Tove och Rebecka och fikade.
Det är så skönt att slå sig ner någonstanns, ta en kaffe och
snacka lite skit med personer man älskar !
Idag kom jag hem från skolan, helt slut.. somnade i soffan när jag kom hem , vaknade nyss.
Hade prov på kvalitén i ett hårstrå idag, det gick toppen!
Bilder kommer upp sen från fikan :)
Imorgon vet jag inte alls vad som händer, ska väl träffa John&Li
och hitta på något, får se vad som händer!
Uppdaterar lite dåligt nu för tiden, det är bara för att jag har så mycket med skolan.
Ska träffa Olle i helgen också, ska bli jättemysigt! :)
Ha en bra eftermiddag, Puss ! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi