Fika&Solning

Publicerad 2008-10-20 21:29:32 i Allmänt,

Hej på er ! :)

Kom nyss hem, har varit och solat med Myrna, gud så mysigt.
Efter det gick vi till det underbara cafét 7 knop som ligger på söder.
Vi drack tee och köpte varsin varm macka!

Mums säger jag bara, det är så mysigt att bara sitta och snacka och
ta en mysig fika efter en varm solning.




Nu skall jag kolla på min favoritfilm Sex and the city igen..
och kanske äta lite godis (?)...
Har gått typ en mil idag, har varit skönt.. älskar att gå och känna
hur benen fungerar! Ibland funderar jag på hur man kan gå egentligen.. lite konstigt :/ ...
Men men.. min syster förklarade för mig att det har med ryggraden att göra,
men mina ben brukar vika sig ibland när jag tänker på hur det fungerar..
Lite läskigt..

Nu får ni ha en underbar kväll,så hörs vi imorgon!
Måste redan börja fundera på helgen som kommer, mycket överraskningar !;)

Puss&Kram!/E

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2008-10-21 16:48:08

Spana in min blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi