hej på er!

Publicerad 2008-10-08 18:28:57 i Allmänt,

hej på er, igår var jag och solade en snabbis innan det stängde innan kl 10.
idag  fick jag höra en tragisk historia om oliver, tänker inte gå in på detaljer
men trist är det, jag lider med dig vännen <3.
var hemma hos v idag och vi låg och pussades,åt och tittade film.
han berättade att han ska flytta till spanien, så jag brast ut i tårar..
men det löser sig, det SKA funka !
ska upp nu till min systers jobb och fika, ser hemsk ut men vem bryr sig, ska
bara gå 200 meter.. så skit samma !
bilder kommer inom kort !
Puss

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2008-10-08 18:33:38

vem är v?

Postat av: P

Publicerad 2008-10-08 18:36:54

ang oliver. puttad framför tåget va?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi