Helg

Publicerad 2008-10-18 20:51:07 i Allmänt,

Igår var jag hemma hos Yasmin med Nicolas,Miranda,Louise,Oscar,Anton och Marcus.
Det var jättetrevligt, vi drack vin och snackade goja hela kvällen!

Idag var jag och min storasyster och fikade igen på mysiga stället Muggen,
jag tog en smoothie som vanligt och nu har vi varit och handlat massor av
saker till en sallad vi skall göra nu, är jättehungrig!
Här får ni en bild på mig och Nicolas när vi var rätt så berusade och hade skoj
med kameran.

Ikväll blir det film & mys med grönsaker och dip!



Ha en jättetrevlig kväll!
Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-19 15:01:50

Ni ser så magra ut som om ni suttit i koncentrationsläger, fast i färg

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-19 15:07:10

hur mycket av ditt hår är lös? hur långt e löshåret?

Postat av: Dirren

Publicerad 2008-10-20 11:53:25

Dom sitter ju i koncentrationsläger.Dom koncentrerar sig ju bara på att vara smala såatt dom till slut inte syns alls

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi