kväll

Publicerad 2008-10-24 19:32:19 i Allmänt,

Har sovit halva dagen och pratat med William andra halvan..
Är så jävla trött och sjuk så snart lägger jag in mig på sjukhuset och får medicin..
Fast jag måste på tjejmiddagen, och det ska bli jävligt kul imorgon.. längtar redan.
Så ikväll blir jag hemma med en chipspåse och sex and the city filmen med min syster&mammsi.

Imorgon ska jag ta mig in till stan och köpa en hemligsak, sen ska jag möta upp William
som åker ända från Lund för att komma hit :) Han ska bo hos mig till Söndag , sen kommer han hit
igen på Tisdag, ska bli så kul jag dör nästan!

Nu ska vi äta, potatisgratäng ! Mums...!
John ringde mig nyss och sa att han hade middag ikväll, som jag inte kunde gå på..
Och jag blir så jävla arg att jag är sjuk hela tiden, jag kunde fått en helrolig kväll
om min kropp nu hade velat det, men den säger nej till alla roligheter ikväll
men den låter mig gå på middagen imorgon , så det tackar jag för ! :)

Sov gott allihopa så hörs vi imorgon ! Pussar & Kramar . Emelie

Kommentarer

Postat av: Louise Sjöstedt

Publicerad 2008-10-24 19:59:32

tro mig bejb, min middag kommer slå allas andra ;) maha<3

Postat av: Fanny

Publicerad 2008-10-25 11:21:46

Hej! Du kanske borde gå och undersöka vad som är "felet" med din kropp. Äter du bra osv är det ju ingen fara,men om man dricker/röker/festar samt svälter sig själv så kan man lätt råka ut för massa förkylningar på en och samma gång för att immunförsvaret försämras. TIllslut orkar kroppen inte mer och då blir det inte så kul..

Aja,bra blogg iaf!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi