Kvällen börjar närma sig.

Publicerad 2008-10-05 00:28:27 i Allmänt,

Sitter och dricker min älskade kaffe och är med min syster, ska
kolla på en skräckis nu .. älskar skräckisar !
Ska lägga mig snart, kollade på klockan och den är ju halv ett!
Trodde verkligen inte att klockan var så mycket, när jag kom
ur badet så var klockan kvart över nio, fattar inte hur tiden kan gå så fort !
Jag ska ringa Mattias nu och förbereda mig inför imorgon då vi skall fika.

 

Justja, jag fick ett erbjudande av cocoo.se,
jag skall välja ut 10 produkter som jag tycker passar till vintern.
Får se om jag tackar ja, lite kul sådär men vet ej om jag orkar.
Vi hörs senare ! Puss

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-05 13:38:37

hur många syskon har du ? hur gamla/gammal?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi