sickla !

Publicerad 2008-10-05 20:51:08 i Allmänt,

Idag var jag och min storasyster i Sickla och köpte ett par skor och massa
småsaker :) Sitter här med en chokladkaka och har ångest.. nåväl jag måste
väl unna mig något någongång! Imorgon börjar jag halv 11.. superskönt,
nu får man sova ut lite, stress gör att jag får ont i magen!
Här kommer lite bilder ifrån idag :)
Dessutom kommer en video upp ifrån ihelgen då jag, li, veronica,erik och john
var hemma hos li ! :)

  

och här är dem vita skorna jag köpte, också ifrån skopunkten som dem
förra jag köpte förra veckan! dom har massor av reor och sjukt snygga skor.

 

videon kommer strax !
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2008-10-06 19:50:24

Dom är sjukt snygga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi