sova,sova,sova

Publicerad 2008-10-09 21:50:59 i Allmänt,

Sova,Sova,Sova!

Har varken ork eller lust att skriva ikväll, förlåt..
Men jag är helt slut.. ska bli skönt med helg!
Sova ut lite, plugga & umgås med mina raringar !
Jag klippte V idag, det blev huuuur sexigt som helst
och det gjorde att jag inte kunde hålla händerna i styr!




Imorgon ska jag med min storasyster och fixa hennes extensions
och sedan vidare för att möta T.
På kvällen blir det väl utgång antar jag, hoppas jag rättare sagt.
På Lördag blir det party&middag hos Bastian.. en jättetrevlig
och skön dans-kille i min skola.. Han var så gullig och bjöd mig & emelie.
Det ska bli jättekul, träffa massor av nya människor ! :)

Ni får ha en jättetrevlig kväll/natt så hörs vi mer imorgon,
bilder från helgen som kommer nu, kommer upp på söndag!

STAY TUNED MY FUCKING NICELOOKING BABES!

Kommentarer

Postat av: t

Publicerad 2008-10-09 22:44:09

hur många syskon har du

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi