Vad har hänt Lindsay?

Publicerad 2008-10-08 21:39:29 i Allmänt,

Lindsay Lohan!

Vad har hänt med Lindsays snygga kropp?
Hon har tydligt glömt bh'n hemma men vad har hänt
med hennes bröst?
Har hon förstorat dem eller gjort ett bröstlyft?



Det var inte propotionellt till hennes lilla kropp, det ser konstigt ut
och dessutom kommer hon få riktiga
ryggskador, det är inte bra det där.. och fan inte snyggt heller ( ursäkta min franska.. skämtosido)
Men hennes flickvän.. eller snart FRU älskar väl dom, det skulle jag också
göra om jag hade en flickvän som hade såna bröst, men det var inte snyggt
på henne enligt mig, vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-09 17:12:47

Jag tycker hennes kropp är skit fin. Hon har iallafall något att ta i

Postat av: johan

Publicerad 2008-10-09 23:10:48

hon var ju skit snygg , vad snackar du om ? precis som den ovanför, fett snygg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi