Veckans blogg, ansök nu!

Publicerad 2008-10-09 22:33:22 i Allmänt,





Nu kommer jag börja köra "Veckans blogg",
så ni som vill bli nominerade , skriv en kommentar
och den skall innehålla :

1. Vad den handlar om.
2. Varför du bloggar.
3. Vad du vill uppnå med att du bloggar.
4. och slutligen , varför vill du bli veckans blogg i min blogg?.


T.ex : Hej Emelie ! :)
Jag skriver en blogg om mitt liv & massor av mode.
Jag bloggar för att jag vill inspirera andra till
att köpa snygga kläder och har bloggat ungefär i 2 år.
Jag försöker uppnå folk att klä sig med stil genom
min blogg. Jag vill bli veckans blogg för att jag
känner att jag vill ut i världen och visa alla vilka snygga
kläder jag har att visa upp , som kanske ingen annan sett !
MvH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi